среда, 18. новембар 2015.

Oriflame GIORDANI GOLD ESSENZA parfem

 Zdravo svima,danas u nasem kafeu predstavljamo novi oriflame parfem.
 parfem koji kako kazu proizvodjaci inspirise na lep zivot. jedan od najkoncentrovanijih parfema iz kataloga sa mirisnim notama bergamonta iz Kalabrije; essenza nota cveta pomorandze i drveta iz Toskane. Dakle jedan cvetno - drvenasti parfem.
 ja sam ga uzela u katalogu broj 14 i svako ko se premisljao oce li ga kupiti ili ne pokajao se,u katalogu 15 ga nije bilo pa je razocarenje bilo jos vece ali da javim svima koji zele sada u katalogu 16 mozete poruciti svoj primerak po ceni od 24,99 u setu sa kremom.
parfem je  fantastican divno mirise ostaje dugo na kozi zvuci kao fraza ali stvarno gde god da podjem a taj parfem imam na sebi svi pitaju sta je to sto tako fino mirise. Ja sam prezadovoljna cena mu je onda bila nekih 20 e cini mi se, sada za 25e dobijate i kremu koja je jako hidratantna, ja sam je probala na jedoj prezentaciji i narucicu je u ovom katalogu.
 Ambalaza je prekrasna,bocica izgleda vrhunski sa cepom koji je oblozen listicima pravog zlata bas bozanstveno i mocno ,mislili su na sve. Jako sam zadovoljna i toplo preporucujem svima koji su u potrazi za novim parfemom

Нема коментара:

Постави коментар