понедељак, 9. новембар 2015.

POTROSENI PROIZVODI

Zdravo dragi moji,danas u nasem kafeu pricam o proizvodima koje sem potrosila u predhodnom mesecu



1.REVLON HIDRO NUTRITIVE DETANGLING CONDITIONER-radi se o proizvodu za kosu koji sam ja koristila za lakse rascesljavanje kose,ima blag miris koji mi prija napsrkam ga posle pranja kose i zaista lakse rascesljavam kosu ,kosu cini mekom ne daje joj sad neki sjaj al je ok. proizvod je namenjen suvoj i ostecenoj kosi,meni nije nesto jako puno pomogao kod regeneracije kose ali kazem opet kad naprskam njime kosu lakse je rascesljam i zadovoljna sam. cena je bila nekih 12eura a kupujem ga u frizerskom salonu.

2.NIVEA CASHMERE MOMENTS- kremasta kupka za telo cini kozu mekom ima fin miris, sta znam kupka je ok zadovoljna sam ,neznam ocu li je opet kupit volim da ih menjam,inace mi je bila ok ne isusuje kozu,fina je ko i sve niveine kupke generalno.
  
3.LOREAL 3IN1 MICELARNA VODA-za sve tipove koze,nije losa blaga je ne skida sminku bas najbolje,ali ok tonizira kozu koza mi je mekana i cista i spremna za kremu .

4.BALEA OLI REPAIR-sampon,za ovaj sampon sve pohvale,jako sam zadovoljna njime kosa mi je mekana oporavljena cini mi se da mi kosa manje opada od kad ga koristim,finog je mirisa,sve preporuke,Ja ga nabavljam u Srbiji ili u Bosni kad podjem kod nas nema DM prodavnica :(

5.GARNIER INTENSIVE CARE REPAIRING HAND CREAM-jako dobra krema za ruke za izrazito suvu kozu ja je koristim stalno i jako sam zadovoljna,tople preporuke 

6.SEPTONA DAILY CLEAN-blaznice ovalnog oblika jako su mi bile dobr ne kidaju se odgovara mi velicina tekstura 100 % su pamucne,sve u svemu zadovoljna kupicu ih ponovo.

Toliko od mene ,a vi pisite ako ste koristili neki od ovih proizvoda koliko ste vi zadovoljni njima 
do sledece price pozdrav iz 
CUPCAKE CAFE-a

1 коментар:

  1. Koristim od Balee ovakav šampon samo za kovrčavu kosu(isto sam napravila recenziju) i pree zadovoljna sam njim među top 3 najbolja šampona!!

    ОдговориИзбриши